Åååh!!

Datum & tid: 2012-02-03 - 20:04:30 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Idag har varit en riktig "åååååååhh" dag!
-På väg till frisören har Linus luckans sparka av min halsduk och vantar som jag hade lagt på vagnen. Bara att köpa nytt i denna kyla!
- Såklart så är det förseningar i all kollektivtrafik, ännu roligare utan vantar och halsduk...
- Onödiga pengar har gått åt inne i Farsta i väntan på bussen.
- På vägen hem får jag vänta på just min tunnelbana. Fullt i varenda vagn = ingen plats för mig och Linus.
-
Jag åkte 12.00 hemifrån och var hemma klockan 18.00 ...
-
Men! Lite kul hände på vägen!
• Nytt och fint hår!!
• Träffade x-tra brorsan som jag inte träffat på två år.
• Yttligare ett bra besked ifrån mäklarn!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback