Min mage är inte på sitt bästa humör...

Datum & tid: 2010-01-14 - 10:41:19 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Hej hej bloggen...

Jaa jag är hemma ifrån jobbet och det suger!
Jag sitter och väntar på att tiden ska gå tills Ungdomsmottagningen
öppnar så att jag kan ringa och fråga om min mage...

Det känns som mensvärk (men ändå inte samma sak) fast dubbelt så
mycket värre! Varje gång jag tar ett steg när jag går, när jag skrattar eller
hostar så hugger det typ i magen... Det är hemskt!

Så nu är jag hemma... U S C H!
Soffan kommer i eftermiddag också, så jag hoppas att Henrik hinner hem
tills den kommer, annars vet jag inte hur det kommer att gå!

AJ!


Kommentarer
Mimmi

jag lovar att det e en unge, haha. Nej men man får liknade sånna smärtor som du beskriver då.



Blogg: http://mrsjones.blogg.se/
2010-01-14 @ 11:33:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback