JOBB.KÖRNING, MYS?

Datum & tid: 2009-09-02 - 14:29:43 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej hopp gummi ... !

Idag har det gåt bra på jobbet, sov hela natten= 7 tim! Så jag var riktigt pigg imorse!
Det är verkligen så himla skönt att stå i bageriet,önskar att jag kunde stå där hela tiden.

Snart är det dags för körning med trafikskolan, ska åka om 15 min kanske.
Hoppas på att det går bra, egentligen skulle jag öva lite mer på vissa grejer.
Men tiden har inte funnits för varken mig eller mamma. När jag kan,kan inte hon
och tvärt om. Men det blir nog bra.



Jag hoppas att Henrik är hemma idag och inte ska träna, skulle vara mysigt med
en liten myskväll.
Kanske spela eller titta på "Män som hatar kvinnor" som han har
köpt. Den är så himla bra! Älskar tjejens stil i filmen,riktigt tuff!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback