Både ja och nej..

Datum & tid: 2009-09-08 - 15:34:01 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej hej hej hej bloggen!
Jag är riktigt pigg, är fortfarande glad över att höra Tokio Hotels röster i radion
imorse! Det är det som håller mig på bra humör!
Men jag störde mig på att tolken pratade samtidigt som grabbarna pratade!!



Ida ringde mig, jag vet inte hur många gånger! Hon hade fått bilder på de och allting!
Fan, jag önskar verkligen att jag var där... Men nu har jag som sagt ett jobb och det
måste skötas!

Men ikväll ska jag ev till hotelet som grabbarna bor på, en dag orkar jag vara uppe
lite längre än vanligt.
Ska i sådana fall möta Ida vid 21.00 inne i stan. Men det är bara det att vakterna sa
att de inte var hundra procent säkra på att det skulle hända att de skulle komma dit...
Så jag får se vad som händer och hur jag känner sen!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback