TÄNKER PÅ FRAMTIDEN...

Datum & tid: 2009-05-30 - 09:59:38 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej alla gullungar därute!
Jag vaknade väl för ungefär 1 ½ tim sedan, riktigt skönt att få sova ut för en gångs skull! Jag har verkligen sovit dåligt den här veckan, har inte fått sovit så många tim som jag behöver... Det kan ha varit orsaken till att jag har varit så grinig.

Iallfall, det  blev ingen fest igår, var inte på det humöret men ändå ville jag dit bara för att umgås med Emmi och Jossan.
Så det blev en hemmakväll med brorsan framför Talang 2009 som har spårat ut totalt tycker jag.

Just nu ligger jag och tänker på lägenheten som mamma och Henrik var och titta på. Jag vill verkligen ha den, för jag fick en känsla när jag såg bilderna att "här vill jag bo, det är hemma för mig". Jag tror inte att vi får den, men jag önskar verkligen! Annars måste man börja om på ny kula igen lixom!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback