JOBBAT!!

Datum & tid: 2009-05-09 - 12:43:45 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Idag var det jobbdag, jag var riktigt trött imorse... Somnade nästa på bussen och tunnelbanan!! Helt sjukt.
Iallafall, kom till jobbet vid 06.00 för att köra igång lite smått men var lite osäker på vad som skulle göras förutom det som alltid ska göra på lördagar och eftersom att Niklas jobbar med matbröd och jag kondis så visste inte han riktigt heller vad jag skulle göra. Men jag hittade lite grejer som beställnigar och så. Hjälpte även Lisa (när hon kom vid 8) att göra bröllopstårtorna klara, det blev mörkchokladmousse tårtor med riktiga blommor som dekoration och lite annat.

Åkte hem ( YEEEES! ) och stannade i Gullmars och handlade jordgubbar, ananas,jordgubb & lime kesella (ingen ost i!),sparris och bearniesesås! Så idag blir det lite mys med älsklingen efter att han har jobbat och så.
Imorgon blir det till att fixa naglarna till studenten!! Wohoo \o/

Så nu ska jag lämna tillbaka filmen som jag glömde att ta med mig imorse så att jag kunde lämna den på vägen, sen ska jag sätta mig ner i soffan och läsa på till religionsprovet!

Puss och Kram!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback