TUFF DAG...

Datum & tid: 2009-03-31 - 19:44:32 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Morgonen började hemma hos Henrik med världens värk i magen! Vaknade på natten av att jag hade ont.
Henrik skjutsade hem mig för att Lotta skulle hämta mig på morgonen, men hon smsade och sa att hon var sjuk.
Men jag hade så ont i magen att jag inte kunde stå upp, men det lyckades bli bättre efter ungefär 2-3 tim så jag pallrade mig till skolan för att göra prov och utvecklingssamtal.
Det samtalet skulle ta 30 min men slutade med 1 tim och 30 min, men det gick bara bra. Men blev lite stressad när jag såg att klockan var tio i 3 när jag skulle vara på jobbet 3!!

Så jag jobbade från 3 - halv 6 och sedan hem till färdiglagad mat och med gästerna mormor och morfar :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback