JOBB + LETANDE

Datum & tid: 2009-07-01 - 15:54:54 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Nu har jag kommit hem!
Vi var bara 4 st i bageriet idag, så det var mycket att göra. Men vi var så duktiga aå att vi slutade 30 min tidigare!
Idag fick Alex på jobbet och hans tjej Emma en liten kille, grattis!
Efter jobbet åkte jag till Globen för att leta efter en cd till min brorsa, letade ihjäl mig men hittade ingen.

Okej, jag ska ta historien...
Mamma hade gett det hemliga lösenordet till Davids dator för att ingen var hemma och skriva in det. Så när jag kom hem bad hon mig att byta men att jag skulle lägga till några siffror bakom det gamla lösenordet.
"Ähh, han kommer bara ett lista ut det", tänkte jag så jag bytte helt och hållet. Problemet är bara att jag har glömt det.
Det är därför jag ska köpa en cd till honom som gör att man kan komma in på datorn ändå och byta till ett lösenord som man kommer ihåg!

Iallfall, hittade ingenting till honom, men däremot såhimla mycket REA så jag passade på och shoppade till mig en rosa tjocktröja,örhängen (studenpresentkort?),ett par mjukisshorts och en body lotion! Det hann jag göra på 10 min medans jag letade efter David grej i nästan 45 min.



 

Kommentarer
Madeleine

Förlåt, det är jag som ätit upp Jappen som låg i köket. Vart så sugen, köper en ny okey ?



Kram



Mamsen



2009-07-01 @ 17:07:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback