SKÖNA DAGAR

Datum & tid: 2009-08-07 - 18:20:02 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Igår var en jättemysig dag/kväll!
Jag åkte som sagt hem till mamma för att Jörgen skulle hämta oss där, han ville följa med och titta på katten.
Så han stressade för att förlja med, tack!
När vi hade hämtat katten och var på väg hem så ville han verkligen inte vara i kattväskan, så jag testade och tog upp honom och då somnade han på armstödet bredvid mig i bilen. Plutten!




Jörgen släppte av mig hemma hos mig och mamma åkte och köpte thaimat medan vi förberedde oss.
Sedan kom mamma med maten och resten som skulle hit (kattsand), Jörgen kunde inte följa med... Han var tvungen att tvätta, lite tråkigt men det blir fler gånger! Vi har redan planerat en liten myskväll bara för oss fyra.


Vi åt iallafall gott och till efterrätt gjorde jag (host) rabarberpaj med vaniljsås, riktigt gott!
Åkte med mamma hem för att hämta moppen så jag övningskörde dit.

Idag har det gått bra på jobbet, inte lika mycket idag för vi var så snabba! Så vi slutade klockan 1! Skönt, men ändå inte.
När jag kom hem busade jag med katten (avslöjar namnet sen) och sedan gick jag och Henrik til Högdalen i det underbart sköna vädret! Där köpte vi lite grejer till mig,leksaker till katten och vin till Henrik.
Så nu ahr vi precis ätit korvstroganoff med ris och ska sätta oss och mysa lite.


Här är den inpackningen som du tyckte luktade så gott mamma!
99 kr på Kicks


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback