MORGONPIGG MAN KAN VARA DÅ

Datum & tid: 2009-08-17 - 10:59:21 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Nu är det så att min lillebror råkade ta bort all text som jag tänkte lägga ut... Så det blir lite senare än vanligt.

Idag vaknade jag jättetidigt... Har inte sovit bra alls inatt, men jag låg i sängen och myste med Henrik istället.
Sen gick vi upp halv 9 och åt frukost. Riktigt gott, var jättehungrig så det blev mycket frukost, hehe!

Efter frukost började vi småstäda lite, henrik dammsög och jag fixade med lite annat. Så det är skönt att det är fräscht här hemma.
- En kille har redan varit här och tittat på elementet och det måste bytas.
- Mamma och David kommer om 30 min så då blir det att övningsköra och umgås lite.
- Om en tim ska vi ner till tvättstugan och tvätta, undrar inte om man kan gå ner redan nu om ingen har bokat.
- Sedan ska jag ev in till stan med Emily om hon orkar efter jobbet, annars ska jag och Ida in. Hoppas jag :)



Så det blir mycket att göra idag!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback