HEMMA I STHLM IGEN!

Datum & tid: 2009-08-14 - 22:16:39 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Förlåt för dålig uppdatering!
Jag har inte haft orken att sätta mig vid datorn och skriva så fort vi kom hem.
Men vi har iallafall varit i Skåne sedan i Måndags och kom till Sthlm vid 4:a tiden på eftermiddagen. Innan dess åkte vi förbi Henriks mamma och pappa för att byta bil och fixa lite saker. Fick med oss massor med grönsaker hem, mums!

Vi har iallafall haft det jättemysigt i Skåne! Helt underbart att träffa pappa,William och Lena för det var så himla länge sen.
Det vi har gjort är att ha badat några ggr per dag, det har inte varit något super väder men vi har gjort det bästa av sitiuationen.

En dag åkte jag och Henrik till Malmö och gick runt och tittade på lite saker, hittade en hel del på REA:n till lägenheten.
Bilder kommer senare, men det är toppengrejer!

Igår var vi över till Danmark (jag,pappa,Henrik och William) och åkte runt på en liten trip (pappa? haha) sedan åkte vi till Bakken! Vi hade det så himla roligt! Så himla skönt. Kan inte riktigt beskriva.

Som vanligt är det alltid god mat,myspys (som William säger) och gott humör! Det kunde inte ha blivit en bättre start på semestern! Tack!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback