Kort dag ..

Datum & tid: 2008-09-10 - 14:42:29 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej hopp! :))
Idag har vi haft bild i skolan.. Haha jag klarar inte av henne vissa gånger ( gänget, ni vet vem jag menar XD ), hon är lite annorlunda men aa :)
Gjorde iallafall om min mapp idag för det var ful som stryk! Men nu är det asfrän! Efter bilden var det brottom, jag,Carro,Lotta och Therese skulle in till stan för att titta på en till lokal till studentmiddagen.
PANNKAKOR till lunch föresten! :D Woho!

När vi kom dit så trodde vi inte att det var den lokalen först, vi var inte så impade om vi säger så..
Men sen så började vi gilla den me roch mer så vi tror nog att det kommer att bli den! :) Fast för säkerhets skull så ska vi titta på en till imorgon om vi får gå ifrån lektionen...


Bilder från igår:




Aja nu ska jag springa till bussen :) hejrå !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback