Skolan + Slottet :)

Datum & tid: 2008-06-04 - 18:11:00 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Tjing tjong :P
Idag har man städat hela dagen i skolan -,- men VI hade kul ändå! :D Första gången jag träffar Lotta på aslänge!! Så det var kul :)
Efter skolan åkte jag,Carro,Lotta,Ida,Alex och Aldor till stan och var tjocka, vi åt på Burger King (a).. Sen mötte vi alla som ska vara med på Slottet vid Slottet för att Ernst skulle visa oss runt lite och berätta vad som skulle hända och ske lite närmre ^^ Vi var där i kanske 45 min sen gick vi från Gamla Stan till T-C och tänkte köpa en skiva till mamma men den var för dyr för att bara vara 10 låtar på den :o




Så jag,Ida och Carro gick in på Cubus och så hittade jag och Carro lösnaglar :P Vi satte på dem medans vi tittade på alla flaken som åkte förbi fontänen XD Sen kom Jonas :* HAHA!
Sen hände det väl inte såååå mycket mer, mötte Fanny och Maria också sen åkte vi hem ^^
Mötte mamma vid Medis och åkte för att handla :) MUMS!
Så nu ska jag städa trappen för att jag fick ett par skor av mamma <333 och sen ska vi äta :D hihi

Tjing tjing :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback