Mycket förändras

Datum & tid: 2008-07-18 - 09:45:09 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
 

Igår träffade jag Ida! :D <3 Skulle åka och hämta min kamera och jag fick ett brev o en fotlänk (som jag har på mig nu och föralltid!). Det kändes jättebra att träffa henne! Saknar henne hur mycket som helst! <3 Vill verkligen att det ska vara som förut, lite iallafall! Hon var smutsigt också! Hon kom hem från Spanien igår -.-' ! Fan att jag jobbade annars skulle det varit jag som också var så brun!! :o

Idag ska jag jobba från 12.00-20.30 :) Ska kanske jobba över lite så att jag kanske kan gå tidigare på söndag så att jag kan hinna vara mer med Marcus :') <3

Kommentarer
ida

Ja, det var fett skönt att träffa dig igen. Även fast det bara var i några minuter.. Men ja, hör av sig efter Skåne :) <3



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2008-07-19 @ 02:06:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback