Träningsvärk,mammig Linus och svullen...

Datum & tid: 2012-01-23 - 09:04:42 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Räcker det inte men en grej?!
Ja, jag har träningsvärk sen igår! H har ett sånt där hjul här hemma som man sitter ner på knäna och åker frammåt med hjälp av hjuet. Jag vet inte var jag ska börja...
Jag tror att jag gjorde 15 st kanske, skrek på dom 3 första pga brist på muskler och idag har jag träningsvärk.
Snacka om att man är i form!!!!
-
Inte nog med träningsvärken. Idag vaknade jag upp med svullen hals, fick knappt fram ett normalt ljud imorse!
När man väl är uppe och jag kände mig någolunda, så kan (får) man inte lägga ifrån sig Linus en sekund... Han är riktigt mammig,därför får han sitta brevid mig i sin matbordstol medan jag skriver detta.
Kräks gör han också, typ en gång var tionde minut. Men han är pigg för övrigt så jag tror inte att det är någon fara.
-
Ja, jag kan se mig själv i spegeln och det är ingen vacker syn vill jag lova...
Jag tror att jag håller på att bli en man...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback