Tennis

Datum & tid: 2011-09-28 - 13:23:38 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej alla fina bloggläsare!
Tack för den fina statistiken jag såg nyss, underbart roligt att se! TACK!
Idag har man varit hurtig! Linus vaknade vid halv 9 och då blev det frukost för att sedan dra sig ut och spela tennis!
Gud, det var år och dar sedan jag spelade det... Men efter ett tag gick det bra, ibörjan ville jag bara ge upp och gå hem och äta (hungrig som jag var också). MEN H pushade på mig så till slut gick det. Och KUL var det!!
Väl hemma gjorde jag iordning tjockpannkaka som står och svalnar en aning nu, MUMS!
Efter lunchen ska vi eventuellt ut till landet, men vi får se hur det blir... Kan ju börja med att fråga mamma först? Haha!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback