Ta tutten bara!

Datum & tid: 2011-09-14 - 11:10:17 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej hallå!
Ja, idag kommer det bara att bli en inne-sittar-dag tror jag. Jättetråkigt väder och världens storm där ute...
Men det är mysigt med sådana dagar också, bara sitta inne och ta hand om sig själv (med andra ord, jäsa).
Angående rubriken så är det precis som det står. Linus tar tutten men suger bara när det rinner till, sedan ligger han bara och snuttar... Riktigt jobbigt faktiskt, för jag vill ju att han bara ska äta ifrån mig men nu måste vi ge honom ersättning varje dag pga att han inte får i sig tillräckligt utav mig... Antar att han har blivit lite bekväm med ersättningsflaskan att det kommer så lätt när han suger. Så då tar han inte min tutte lika bra.
Men men, det viktigaste är att han får i sig mat!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback