2 oktober

Datum & tid: 2011-10-02 - 10:14:06 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Hej allihopa!
2 oktober... Herregud vad snabbt det går! För snart ett år sedan fick vi reda på att jag var gravid!!
Det är verkligen sjukt, man hinner inte riktigt med. Snart är även Linus 3 månader, det kändes som
att det var igår vi var på förlossningen/BB.
a
Fotograf: Jag, Isabelle!
Idag finns det lite saker att göra idag...
Det jag ska göra är:
- Åka till Nacka och köpa en åkpåse till Linus som vi får utav mina fina morföräldrar! Tack igen!
- Titta på en ny kattlåda
Det jag ev ska göra:
- Träffa min kompis Sandra och henner dotter
- Åka och träffa min fina bonus-pappa som jag inte har träffat på mer än en månad! Så jag hoppas att han har tid att komma ifrån jobbet :(

Kommentarer
HANNA

sv: okej :D



Blogg: http://hannalovisasol.se
2011-10-02 @ 10:38:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback