Snart kommer mamma hem!!

Datum & tid: 2010-09-05 - 11:22:16 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

GUD vad jag saknar min mamma!!
Hon har varit borta i 9 dagar nu, men det känns som en evighet! Men imorgon, då kommer hon hem...
Det ska bli så himla härligt att träffa henne igen, hon får inte vara borta såhär länge!
MAMMA, ni får säga till när och var ni landar imorgon så att vi kanske kan hinna ses :)


Ja, som ni har märkt har jag inte skrivit på ett tag...
Jag har faktiskt inte haft tid, i fredags åkte jag och M direkt efter jobbet och köpte presenter till M.O
eftersom att hon hade fyllt år. Så då kom jag hem sent och det var bara att göra middag,äta titta på
tv i 30 min och gå och lägga sig.



Igår var det ännu mer!
Jag började med att jobba på morgonen, där det var väldigt mycket att göra.
Så jag jobbade över till halv tolv, gick in för att byta om och helt plötsligt från ingenstans började jag böda näsblod! Det var det värsta som jag har varit med om, det blödde i nästan en halv timme!
Jag blev faktiskt lite orolig ett tag där...

Klockan blev tolv och jag skulle vara på kusinens födelsedag klockan 13...
Så jag stressade hem, blödde näsblod i bilen och när jag kom hem var det bara att
duscha,klä på mig,sminka mig och slå in Cs present!

Tillslut kom vi iväg och vi kom lite försent...
Men jag hade det jättetrevligt,och jag och N "bråkade" som vanligt :P Hahaha!

Vid fyra åkte jag hem till M för att fixa iordning oss och presenterna.
Sedan åkte vi till tjejmiddag hos M.O, glitter och rosa var temat!



Jag hade iallafall hur trevligt som helst med mycket skratt,god mat/efterrätt!
TACK SÅ MYCKET FÖR ÄNNU EN LYCKAD KVÄLL!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback