SKIT blogg.se !!

Datum & tid: 2010-10-16 - 12:04:27 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Ååååh vad trött jag blir!
Jag har försökt att skriva det här inlägget nu i en halvtimma, men så fort man laddar upp en bild så hackar det och jag får stänga ner och börja om... Snacka om irriterande!

Jag har iallafall öppnat min lilla present nu! Ojojoj vad jag var ivrig, jag ville bara slita upp den och kolla vad det var. Men hejdade mig, det är ju ändå en karta. Så mycket visste jag!

Jag har världens gulligaste pojkvän, han är så himla söt! Han har skrivit massor med grejer innan jag hade vikt upp den helt som t.ex:
- Hoppas att du håller tiden med att öppna detta!!!!
- ÄLSKAR DIG! <3 <3
(Ritat ut sig själv där han jobbar med en pretbubbla där det står "Jag älskar dig" i)

Han har verkligen kämpa med detta verk kan jag säga, han var så stolt innan han gick och la sig igår!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback