Inge jobb verkar det som :(

Datum & tid: 2010-10-18 - 08:50:19 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Har suttit och väntat sedan tio i 8 på att någon förskola ska ringa och fråga efter hjälp...  Men helt plötsligt är alla friska gemfört med förra veckan :) Lite tråkigt, hade verkligen sett fram emot ett få börja!
Men jag får hoppas att de ringer imorgon! :D




Gårdagen var jättemysig, som den alltid är med släkten!
Jag och H kom dit vid halv 1 och började lite smått med maten med mamma och J. Sedan satt vi och pratade med mormor och morfar (som redan var där när vi kom) medans vi väntade på att kusinerna kom.

Maten blev otroligt lyckad, alla tyckte om det jag hade gjort. Efterrätten var enkel men så himla goooood!
Presenterna jag fick var helt underbara! Jag kunde inte fått bättre saker, ja sedan får man ju se över det jag fick av Den Busiga Familjen... ;)
Jag fick ett presentkort hos fritidsresor!! Så snart kan jag och H äntligen åka utomlands!!

Ett stort, jättetack för den fina presenten! :')
Thailand, we are on our way!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback