Fett Kissie?! NOT!

Datum & tid: 2010-10-27 - 21:21:17 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Filmen var skitbra!! Satt verkligen på helspänn hela tiden och väntade på att det skulle komma något läskigt... fy!
Jag tyckte nästan att den första filmen var bättre, men den här var inte dålig den heller.

Appro på ingenting, men vad fan håller Kissie på med?! Jag tycker att hon verkar vara en jätteskön tjej (hennes riktiga jag). Men vad fan, ta bort fettceller ifrån sina lår?! VILKA LÅR? Hon kan ju inte ha mycket fett på kroppen den människan!! Tycker att det är lite förnedrande mot de tjejer/killar som har problem med sin vikt... nej, den tjejen måste ha ett stort behov att få uppmärksamhet!!



Snodde bilden i från hennes blogg...


Kommentarer
Karin♥

Fin blogg!

Har en blogg-tävling nu på min blogg så besök gärna :D



Blogg: http://kaarriinn.blogg.se/
2010-10-28 @ 17:02:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback