Underlig dag...

Datum & tid: 2010-03-09 - 17:59:30 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Dagen börjar med att Henrik kommer
ut till sin bil på morgonen och ser att
det sitter en kvinna i hans bil!
Henrik går fram och frågar vad fan hon
håller på med och då svarar hon :
-Jag tänkte ta din bil.
Hon var inte ensam heller, hennes pundarkille
stod och vaktade och var redo för att börja bråka.



Alltså jag förstår inte hur Henrik ens
vågade gå fram och säg till dem kl 4 på
morgonen när det är kolsvart ute!

Riktigt hemskt och läskigt, jag låg och grät
i sänger på morgonen när Henrik hade ringt
och berättat allting.
Jag vågade knappt röra mig, var nära på att
ringa till jobbet och säga att jag skulle vara hemma
för att jag var så rädd...
Det var riiiktigt länge sen jag var så himla rädd!!


Kommentarer
Mimmi

Hur gick det med bilen sen då? :O



Blogg: http://mrsjones.blogg.se/
2010-03-09 @ 19:19:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback