Min rygg är "räddad"!

Datum & tid: 2010-03-21 - 09:22:49 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej alla uuunderbara läsare!

Ledsen att jag inte skrev någonting igår, men jag orkade inte.
Det enda som hände igår var att jag låg i soffan och tittade
på tv nästan hela dagen!

Sedan kom David och Henrik hem.
Vi tittade på film,spelade lite och snackade en hel del!

Riktigt skönt att David kommer och hälsar på ibland, han gör en
på bättre humör med sin sköna humor,HAHA!


Min rygg var som sagt lite bättre igår, men inte mycket.
Så Henrik sa att han skulle köpa hem Tigerbalsam till mig.
FY TUSAN vad ont de gjorde när han skulle massera mig
MED det där Tigerbalsamet!! Det gjorde ont när han masserade
mig, och sen tigerbalsamet som började verka... Ojojoj!



Men efter en tim eller två så började det släppa!
Det var så himla skönt att kunna röra sig lite mer
normalt!

Och idag är det helt borta!
Det är lite stelt, men det funkar.



Usch vilket tråkigt inlägg, jag har ingen
insperation idag...


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback