GÅRDAGEN & DAGENS INKÖP

Datum & tid: 2010-03-08 - 14:36:53 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Igår åkte jag,David och Henrik till Sickla
för att Henrik ville titta på ett spel.

Det slutade med att:
- Henrik köpte spelet och hårgelé.
- Jag köpte ögonfrans & brynfärgning
  genomskinligt nagellack och en olja 
  till naglarna
som gör att de växer snabbare.



Idag beställde jag hem lite skivor som jag
kan sitta och lyssna på i bilen.
Jag är så trött på alla radiolåtar som spelas
om och om och om igen!

Skivorna:
* Humaniod - Deluxe Digipack (CD+DVD, German version)
* Humaniod - (English version)
* Zimmer 483

Så nu har jag äntligen alla Tokio Hotels
skivor som jag har tänkt och köpa länge!
Det ska bli skönt att sitta och lyssna på riktigt musik!!

Tänkte köpa Lady Gagas senaste skiva,
men det är så få låtar på skivan så det är inte värt det.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback