Broke(n) Back!

Datum & tid: 2010-03-19 - 15:43:42 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Minns ni gummistövlarna
jag la upp i ett inlägg härom
dagen?
Jag vann dem!! Jihooo! Det kan
faktiskt vara rätt skönt att ha det
nu när det är sådant här väder!




Jobbet idag har gått jättebra, jag
har ju varit inne hos Måns hela veckan
och det är alltid lika skönt och roligt!

Men jag gjorde någonting med min rygg
idag så att det blev värre än vad jag brukar
ha! Jag har så himla ont, och det blev ännu
värre när jag kom hem!
Jag halkade när jag skulle gå ur bilen!

Och när man sitter ner och tar det lugnt och sen när
man reser sig så hugger det i hela ryggen!

Jag hoppas att det går över tills imorgon
när jag ska jobba, och fram för allt tills på
s ö n d a g!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback