LOOOOOOOOOOONG TIME NO SEEN!

Datum & tid: 2010-01-11 - 09:09:17 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej hej hallå bloggen!
Det var verkligen hur länge som helst
sedan jag skrev här!!!

Men jag bestämde mig för att böra skriva lite igen efter att
vi hade flyttat. För det tar en hel del tid!

Det som har hänt sedan jag skrev är uppkörning och flytt.
Uppkörningen gick inte bra,fick en lärare som inte var på
sitt bästa humör... Kändes som om att han satt och verkligen
letade fel!
Jag har en ny tid den 20/1 samma tid, så det känns skönt!

Dagen efter uppkörningen så flyttade vi!!
Asså ni anar inte hur himla skönt det är att ha HELT eget!
Det är verkligen helt underbart!
Och den är så himla snygg!!!!!

Jag lägger upp bilder senare hur det ser ut!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback