6 Februari 2010

Datum & tid: 2010-02-06 - 12:55:48 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

GUD VAD SKÖNT att vara hemma!
Det var verkligen tungt att gå upp imorse, jag ville
verkligen inte jobba! Usch!

Men tiden gick rätt så snabbt idag på jobbet.


Igår åkte jag,Maya och Linda in till stan och
fixade lösögonfransar!
Jag blev så himla nöjd!! Och för endast 500 kr!
Bild kommer sen

Efter stan åkte jag tillbaka till jobbet och hämtade
bilen för att sedan skjutsta Henrik och David
till Anexet (stavning?) där de skulle titta på
Thåström!

Sedan åt jag en VÄLDIGT god middag hemma hos
mamma med Jörgen! MUMS!
Sedan orkade jag inte åka hem så jag sov där...

Nu ska jag hitta något smaskigt att äta tror jag... !!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback