Pååååsklov, typ.

Datum & tid: 2010-04-02 - 14:10:34 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Hej alla underbara läsare!

Jag är ledsen för att jag inte har skrivit
på ett tag, men jag har inte haft någon
speciell lust att göra det...

Under den tiden jag inte har skrivit har jag
jobbat och bara tagit det lugnt faktiskt!

Idag är jag ledig, riktigt skönt!
Otur att jag jobbar imorgon, annars hade
jag haft lååååångledigt (enda tills tisdag).
Men det ska bli skönt att jobba lite ändå.

Imorgon blir det påskmiddag hos kusinerna
med mamma,Jörgen,mormor & morfar.
Längtar tills dess, för då ska jag ha mina nya
skoooooor, och självklart att träffa alla! 

Skorna står där ute i hallen och bara väntar på
att jag ska använda dem!!

Efter påskmiddagen (beroende på hur länge jag stannar)
ska jag ut och fira Lotta. Trevligt!


Kommentarer
Lotta

hihi ska du ut och fira mig? :P



Blogg: http://loottz.blogg.se/
2010-04-02 @ 15:02:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback