Jag är HEMSK!!

Datum & tid: 2010-04-17 - 19:58:24 ▼ Kategori: 0 Kommentarer



Jaa jag vet, jag har inte uppdaterat på et bra tag!
Har fått massor med kommentarer att jag ska börja skriva
igen, så nu när jag väl sitter här så tänkte jag skriva lite.
Snällt vah?!

Det har inte hänt så mycket, det vanliga typ:
Jobbat,varit med Malin,slappat hemma osv.

Har även fått en ny säng som är 160x200 cm
istället för 120x200 cm, det är riktigt skönt!
Det var inte jobbigt innan, men nu! Nu är det
sjukt skönt att ligga och ta lite mer plats!

I onsdags åkte Henrik till Åre igen med sin
pappa och brorsa, men han kommer hem
imorgon!
Längtar verkligen efter honom nu!!

Medans Henrik har varit borta har jag varit med brorsan
och igår & idag har jag varit hos mamma och ätit middag.
Riktigt mysigt faktiskt, jag har ett perfekt liv!

Skulle eventuellt åkt till Barkaby med Carro
men jag hann inte med det :( </3 f*****n!
Känner mig pissdum....


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback