Underbart skön dag!

Datum & tid: 2009-09-14 - 21:30:02 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Idag,som ni vet, så har det varit fullt upp för mig hela dagen !

Skolan:
Det var verkligen kul att komma dit och träffa lärarna igen!
Man tänker inte på hur mycket man saknar de när man väl är där.
Det känns ändå som att det går utför för den där skolan, vet inte alltså.

Grillen + jobb:
Efter skolan åkte jag och malin till grillen i Fruängen och åt lunch där
och sedan vidare till jobbet för att kunna köra Måns till verkstaden och lämna
hans bil.

Kungens Kurva + SKHLM:
När vi hade lämnat bilen åkte vi till Kungens Kurva och tittade på lite grejer
till Måns och hans fru och sedan present till William.
Hittade även en leksak till Sickan och ett par örhängen på Lindex i SKHLM.

Övningskörning:
Fick skjuts efter "shoppingen" till bilskolan för att köra.
Det gick inte så bra ibörjan, vet inte varför... Men tillsut gick det
bra, så snart är det dags att köra inne i stan!

Kalas hos pappa:
Det var det mysigaste på hela dagen!
Vi hade det riktigt trevligt och åt gott som alltid!
Pappa hade lagat något som William hade önskat som
är en utav mina favoriträtter (fick med matlåda!!).
Sedan blev det tårta och té som Henrik hade tagit med sig ifrån jobbet.


Jag har haft en superdag! Och nu ska jag gå och lägga mig!
Ciaó!

Kommentarer
Emmi

Jaa tiden går verkligen snabbt!

Det är nästan så att jag knappt kan förstå de själv.. :D

Tack så mycket! Det går nog bra hoppas jag :) <3



Blogg: http://philippous.blogg.se/mittnyaliv
2009-09-15 @ 15:22:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback