TILL SALU; Moped, Piaggio Nrg Mc3

Datum & tid: 2009-09-22 - 16:52:53 ▼ Kategori: 0 Kommentarer





Piaggio Nrg Mc3

- Eu-moped klass 1
- 2-takts motor
- Går i 55-60 km/h (var så vid köp)
- Första ägaren
- Godkänt lås medföljer
- Instruktions böcker medföljer

Pris : 13.500 kr

Nu säljer jag min underbara pärla för att nå målet till körkortet.
Mopeden är köpt 2005 (men från 2004) och är fortfarande i gott skick.
Jag köpte mopeden för 25 000 och vill därför inte gå ner mer i pris. 

Jag har ramlat med den en gång, därför är det mindre synliga repor på vänsster 
sida. Finns även en aning rost på avgasröret.

Mopeden är endast körd utav mig.

För mer information, kommentera inlägget.
Och om det kommer upp en ruta där du ska skriva
in lösenord och användarnamn när du ska kommentera
är det bara att klicka på avbryt.





 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback