Otroligt skön dag!

Datum & tid: 2009-09-28 - 18:32:20 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej alla underbara läsare!

Nu har jag tid för att skriva lite.
Har gjort lite grejer idag, så jag har tyvärr inte hunnit...

Jobbet idag gick jättebra, är inne hos Måns idag i bageriet
och hjälper honom, men tyvärr så kan jag bara komma till jobbet
lite innan 6 och inte 5...

Iallafall, när jobbet närmade sitt slut så började jag bli lite panikslagen.
Jag skulle inte hinna till körlektionen om jag skulle åka kommunalt.
Och ingen annan kunde skjutsa, så jag frågade Tove om hon kunde skjutsa
mig dit, men hon hade pratat med Henrik (som inte svarade på mina medelanden)
så det var fixat.

Så efter jobbet åkte jag och körde. Det var sista gången inne i stan med körskolan!
Riktigt skönt, det känns som att allting går snabbare och snabbare nu!
Nästa gång ska vi öva på utfarter sedan är det inte så mycket kvar!

Efter körskolan åkte vi förbi mamma för att se om jag hade fått något brev från
Com Hem, men icke!! Så jag ringde och skällde ut de så jag ska få lite ersättning.
Vi stannade hos mamma en stund och sedan hem för att äta!! MUMS!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback