Något spännande händer till helgen.

Datum & tid: 2009-09-22 - 15:48:59 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hóla!
Nu är ja hemma, eller jag kom hem för 15 min sedan kanske.
Första gången man åker kommunalt hem från jobbet.
Innan har jag tagit moppen, men nu är det för kallt!

Jobbet idag gick bra, Måns var sjuk så jag stod inne med Malin i bageriet
vilket var riktigt skönt.
Förutom att det var en person på jobbet som inte verkade ha någon bra dag,
som tog ut det på alla andra genom klaga på onödiga saker och 
att göra våra saker inne i bageriet istället för att sköta sitt inne i kondis.
Jag blev irriterad så jag sa till...
Jag jobbade även över pga av att jag hade en grej i ugnen (kääärleksmums!).

Fick ett sms av Emelie när jag hade slutat där hon sa att hon hade köpt en
gelémaskin till naglaroch frågade om jag ville vara hennes testkanin.
Självklart sa jag.
Om det går så tänkte jag göra det på fredag, för sedan åker vi till....Uuh,
spännande va. Berättar i ett annat inlägg sen.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback