Lite segare dag än vanligt!

Datum & tid: 2009-09-09 - 15:33:00 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej håå bloggen!

Har precis kommit hem ifrån jobbet. Mamma hämtade mig så att jag kunde
få övningsköra, så nu sitter jag hemma hos henne.
Egentligen skulle jag simmat idag med Emily, men hon slutade tidigare och
åkte hem. Men det får bli en annan dag.

Har gått runt hela dagen idag på jobbet och tänkt på gårdagen!
Jag kan inte riktigt fatta det, känns som att det var som en helt
vanlig dag, men ändå inte!
När jag kommer hem laddar jag upp bilder från filmen.
Istället för att fota så filmade jag hela tiden, men SJÄLKLART
så missade jag Bill (som är min favvo) i närbild men fick jättebra närbild på alla andra!
Men jag är så himla glad att de kom ut i huvud taget!

Bild ifrån NRJ

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback