JAG ÄLSKAR ATT JOBBA IDAG

Datum & tid: 2009-09-01 - 14:23:19 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej hej heeej alla läsare!

Kom hem ifrån jobbet för kanske 20 min sedan, det har gått riktigt bra idag!
Gillar verkligen att stå i bageriet mer just nu, tiden går snabbare på något sätt.



Snart kommer mamma och hämta mig, ska hjälpa henne att vara barnvakt till
Christopher och Josephine. Tänkte att jag skulle göra det istället för att bara
sitte hemma och mögla. Hehe!
Egentligen skulle vi simmat idag, men mamma hade glömt att hon skulle vara
barnvakt. Så det bli en annan gång istället!

Imorgon är det körning på bilskolan... Jag och mamma har inte hunnit att öva
på det jag fick i uppgift att öva på. Så ska höra med henne om vi kanske kan
göra det lite idag?

Men nu ska jag fixa iordning mig!
Och, jag saknar pappa!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback