HELG? EEH, NEJ!

Datum & tid: 2009-09-04 - 15:13:30 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej bloggisen! Haha!

Jobbet idag har gått bra, har känts som att jag har varit effektivare än vanligt.
FREDAGASMYYYYS i bageriet, cola,liiiite paj och moussetårta i slutet av dagen som hade smällt lite.
Till lunch åkte Malin och köpte hamburgare till de som ville ha, så det var gott!

Efter jobbet kom Henrik och hämtade mig! Tack tack tack!
Sedan hem, och när jag kommer hem har Henrik köpt "Rockband" till PS3.... VI HAR INGEN PLATS! HALLÅ!
Men men, vi får väl se... Men som det ser ut just nu så är det ingen vacker syn.

Alla andra har helg nu, men inte jag! Pissigt asså, Henrik ska ut med sin kompis idag också.
Han kommer väl snart, så måste hoppa in i duschen och förbereda maten.
Jag vill också gå ut på krogen idag, känner mig jättesugen på det! Men jag kan inte... Ska övningsköra med mamma, sedan vet jag inte.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback