F*CK SL

Datum & tid: 2009-09-21 - 17:51:49 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej bloggen...
Ursäkta rubriken...
Kom hem för 40 min sedan!!
Sl trafiken krånglade så jag stog och väntade på
min tunnelbana vid Gullmars i 30 min!
Rätt irriterande när man vill hem...

Jobbet idag har gått bra, riktigt skönt att det bara
var jag,Malin och Måns!
Men det var inte mycket att göra alls, 10 tårtor kanske..
Allting gick bra iallafall.

Sedan gick jag och Malin upp och tittade hur det såg ut
på övervåningen där det blir ett café snart...
Här är är liten smygbild


Efter jobbet gick jag till banken och gjorde ett litet ärende.
Så jag satt där i 40 min för att sedan åka vidare till bilskolan.
Som ni kanske vet så åkte jag inne i stan! Snacka om att
det är rörigt. Jag är rätt van vid stan och varit med mycket med
mamma när hon har kört bil. Men det är en helt annan grej ATT
köra.

Efter middagen (som jag springer fram och tillbaka till) tänkte jag åka
hem till mamma och vara lite med henne.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback