DEN GODA NYHETEN!!!

Datum & tid: 2009-09-27 - 19:29:52 ▼ Kategori: 4 Kommentarer

Okej... Jag är verkligen så himla lycklig!

Allting började med att jag och Henrik satt på en liten bar
inne på Liseberg. Och helt plötsligt sa han:
- Jag måste hämta en grej!!
- Va? Men just nu? Varför?
- Nej, men jag måste,nu!!
- Jaha okej... Vad är det för något?
- Det du!
- Jo men säg! Är det något pinsamt?!
- Hahah, kanske!
- Måste jag ha på mig det?
- Jaa.. Kom nu!

Så vi gick upp till hotellet för att hämta en sak i bilen.
Men jag fick inte följa med. Så jag satt och väntade.
Sedan när han kom hade han ingenting med sig...
Jaja tänkte jag, han kanske la det i fickan eller något.

Vi gick ner till Liseberg igen. Och jag hade tänkt mig att
vi skulle fortsätta att åka massor med grejer, men han ville sätta
sig igen på samma bar och ta en öl till. "Jaja", tänkte jag.

Sedan när vi satt där såg han inte ut som han brukar göra...
Men inte på ett dåligt sätt utan ett bra sätt.
Sedan flyttade han närmare mig och sa:
- Älskling?
- Ja?
- Du vet hur mycket jag älskar dig?
- Jaa....
(Han börjar rota i fickan och tar fram en hjärtformad ask)
- Vil du förlova dig med mig?
- VA!! Ja det är klart jag vill!!!!
- Den är ingen riktigt ring, men jag ville inte komma tomhänt!



Massor med pussar,kranar och snyftande och tårar medan man satt och messade till
vänner och familj (ville inte ringa för att man ville njuta just den stunden).

Ännu en utav mina drömmar har gått i uppfyllelse, och jag är världens
lyckligaste tjej som har en sådan underbar kille!
Och familj!! Alla blev så himla glada, pappa skrek i telefonen utav glädje,
mamma grät nästan och kompisarna blev superglada!


Kommentarer
lisa

Jättestort GRATTIS till er båda,,

Och Lycka till med framtiden, ta väl hand om varandra...

lisafisa..



Blogg: http://lisalindberg.blogg.se/
2009-09-27 @ 20:00:53
Lotta

Grattis gumman =)



Blogg: http://loottz.blogg.se/
2009-09-27 @ 23:26:39
Emelie

Grattis tjejen... :)



Blogg: http://blogg.aftonbladet.se/28854
2009-09-28 @ 06:34:00
Ina

Vad kul ju:) Grattis:)



Blogg: http://inay.blogg.se/
2009-09-30 @ 07:26:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback