Save me with your love tonight!

Datum & tid: 2009-10-25 - 09:41:59 ▼ Kategori: 2 Kommentarer

Hej bloggen!
Har precis satt mig och värmt på lite mat ifrån igår.
Kunde bara inte motstå, det är så himla gott!

Gårdagen var jättetrevlig!!!
Vi åt middag och sedan satt vi och tittade på American Pie The Naked Mile
och åt chips och godis.
Marcus och Sandra frågade också ifall att vi ville upp till Sälen med de
sedan ibörjan av nästa år. Det skulle vara så himla roligt!



Sitter även och lyssnar på Tokio Hotel's låtar nu så att jag kan de riktigt bra
innan konserten!!
Jag och Ida ska gå tillsammans! En dröm för mig som blir verklighet!
Jag längtar så himla mycket, fan vad vi ska ha kul Ida!!


Kommentarer
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Haha ja det ska vi! :D håller jag i en strumpa?! :p hahhaha



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-10-25 @ 10:03:10
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Jaa, det kommer blir så jäkla kul! Hoppas vi får biljetter bara.. Haha!



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-10-25 @ 10:43:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback