Ingen bra tid just nu för bloggandet

Datum & tid: 2009-10-14 - 18:21:35 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej bloggen!
Ledsen att jag inte har skrivit någonting, men jag har inte haft så stor lust på sistone.

Jobbet de senaste dagarna har gått jättebra! Malin är nämligen i kondis tillsammans med mig den här veckan.
Så det rullar på riktigt bra, de i butiken säger att vi inte kan göra mer grejer för att det inte finns plats för mer saker, haha!

Igår åkte jag som sagt hem och bara tog det lugnt och väntade på budgivningar från lägenheten som vi var intresserade av. Men idag bestämde vi oss för att vi skulle vänta (mycket på gång just nu).

Sedan jag kom hem ifrån jobbet har jag bara legat och tagit det lugnt!
Legat i soffan med en filt och bara myst!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback