Hey You!

Datum & tid: 2009-10-06 - 17:16:51 ▼ Kategori: 2 Kommentarer

Har precis kommit hem!!
Eller jag har lagat lite mat så att jag har till matlåda imorgon.
Direkt efter satte jag mig här och lyssnade på Spoyify (Tokio Hotels nya skiva har kommit ut nu btw, äntligen!!!) och uppdaterade här på min tuffa blogg.

Iallafall... Dagen idag på jobbet har gått jättebra, känns inte som att jag har gjort någonting alls.
Men det kanske bara är jag. Finns inte så mycket att göra på jobbet nu.

Gick ifrån jobbet 15 min tidigare för att hinna med min buss till körskolan.
Idag på körskolan så körde vi 110 väg och nästa gång blir det att köra det lite till
och sedan ut på landsväg. Det är fan inte långt kvar nu till körkortet!



Efter min underbart bra körning gick jag till Svedmyra och tog bussen resten av vägen för att
mamma skulle hämta mig en viss tid för att sedan åka vidare till IKEA.
Men hon åkte kommunalt så hon blev försenad.

Så nu sitter jag och väntar på henne och lyssnar på de UNDERBARA låtarna från Tokio Hotel.
I just love it!


Kommentarer
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Jaha okej, shit. Trodde det var hjärtat :p som vi alltid pratade om :)



Jaa, det måste vi. Jag kan fråga Jonas! :) Vilken dag passar er bäst isånnafall?



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-10-06 @ 17:24:04
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Haha ja :). Tur att det "bara" var det iallafall. Javisst, smsa och säg vilken dag som passar er. Vi ska kanske träffa Sofia och Kim också, men vi kan säkert ses! :)



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-10-06 @ 17:30:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback