Min söndag:

Datum & tid: 2009-11-02 - 09:39:00 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej bloggen!
Kom hem för kanske en halvtimme sedan, jag var och körde med
bilskolan på morgonen. Så det blev ingen sovmorgon för mig inte!

Vi körde en test-uppkörningen, jag tyckte själv att det inte gick så bra
som jag ville... Men det var bara få saker som jag skulle öva på.
Så nu ska jag sätta mig och plugga lite och sedan blir det att åka
in till stan med Sandra!

Söndag:
Igår var jag och mamma på IKEA och Heron.
Vi började med att åka till IKEA för att mamma ville titta på lite grejer
till sitt nya kontor. Jag hittade jättefina glas som jag köpte!
Sedan tittade hon lite inne i Heron och hittade en matta och en stol.

Efter det var det dags för bio!
Asså jag kan inte säga mer än att jag hade rysningar nästan hela filmen!
Vilken människa han var, och gud vad han hade planerat sin turné!!!
ÄLSKADE DEN!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback