Love you my little brother!

Datum & tid: 2009-11-10 - 19:11:58 ▼ Kategori: 2 Kommentarer


Kommentarer
lisa

Hej Isabelle..

Mitt inlägg var absolut inte menat som nåt negativt.

Det är mycket mer öppet hos er..

Och vi har fått mycket ljusare inne hos oss..

Och det kommer att bli mycket mindre löv hos oss..

Vilket bara är positivt tycker jag..

Om du trodde att jag kritiserade vad M&J har gjort??

Så är fallet givetvis inte så..och jag ber hemskt mycket om ursäkt för det..

Det blir säkert jättefint när det blir klart hos er.



Mvh lisa...



Blogg: http://lisalindberg.blogg.se/
2009-11-10 @ 19:40:16
Lil brother XD

tjena syrran :) haha fina inlägg ;) älskar dig :) hälsa henrik :D



2009-11-11 @ 18:25:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback