Ey fatti boom boom!

Datum & tid: 2009-11-11 - 16:54:50 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Helloo bloggen!

Har precis ätit mat och väntar på att mamma ska komma så
att vi kan övningsköra. Skulle egentligen ha pluggat teori, men
jag hann verkligen inte med det kändes det som...

Jobbet idag har gått suuuper! Har varit en hel del att göra vilket
känns väldigt bra!
Har fått lite andra rutiner nu också, så att det går bättre.
Det enda var bara att jag har haft så himla ont i örat idag
så jag inte har vetat vad jag ska ta mig till!
Bytte till ring igår, men det var inge snyggt så jag tröck tillbaka
läkningsörhänget i örat igen... INGEN bra idé!



Efter jobbet kom Henrik och hämtade mig för att åka hem
och (som sagt) plugga och sedan göra mat.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback