Bilder ifrån kryssningen finns på FB!

Datum & tid: 2009-11-10 - 19:28:15 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej bloggen!
Håller på och laddar upp alla  bilder ifrån kryssningen
på Facebook. Haha riktigt sköna bilder, laddar nog inte
upp alla. Med de som finns är riktigt sköna!


------------------------------------------------------------------------------------------------

Jobbet idag har gått riktigt bra, harr alltid funnits något att
göra hela tiden, så det är skönt!

Efter jobbet åkte jag och Malin till Kista och shoppade lite.
Jag hittade äntligen de legginsen som jag ville ha i min storlek!
Så jag köpte de, två ringar till öronen och en skitroligt nyckelring till Henrik-

Fy fan vad vi har kul jag och Malin! Så himla skönt att kunna vara
lite smått galen tillsammans med henne alltså!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback