YES, HÄRLIGT VÄDER!

Datum & tid: 2009-05-25 - 09:43:54 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej hopp allihopa!
Har precis ätit frukost med min mamma, det blev rester från igår för mig (Tacos) kunde inte hålla mig. Och mamma åt tonfiskmackor... USCH! Haha!
Idag blir det skolan, samhälle och naturkunskap. Vissa ska göra prov idag i samhälle men jag tänkte göra det på onsdag! Juste, på teoriprovet (livsmedelskunskap) så fick jag VG+, hade 2 poäng ifrån MVG! Snacka om irriterande...
Iallafall, efter skolan blir det ett köra på körskolan och sedan vet jag inte, ska väl plugga!

Igår var jag och Henrik hemma och bara tog det lugnt... Var så fint väder så vi satt ute på balkongen och åt och solade!
Riktigt mysigt, sedan städade jag lite till innan mamma kom hem. Hon blev jätteglad när hon kom hem och såg hur fint det var!
Sedan gjorde jag middag (Tacos) till allihopa, mums!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback