UPPSATS KLAR, PROVET: PISS!!

Datum & tid: 2009-05-18 - 18:16:53 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Sådär, nu har jag skrivit klart min uppsats om nationalparker, jag valde Stenshuvud.
Fick uppgiften idag i skolan och började litegranna, men datorerna hackade så jag fick byta dator 3 ggr innan jag kunde sätta mig ner och skriva, och då var det 15 min kvar tills vi slutade!
Men men, är klar nu iallafall så det känns jätteskönt! Provet gick inte så himla bra, svarade på alla frågor utom 2 men gissade på hälften så det blir väl att göra om det på måndag. Men min uppsats som jag hade skrivit (i samma ämne) var tydligen riktigt bra! Börjar lätta nu med allt som gäller skolan och det är bara 2 ½ vecka kvar tills vi tar studenten!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback