UNDERBAR SKOLDAG IDAG MED MIN VÄN EMILY!

Datum & tid: 2009-05-14 - 16:37:47 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
HAHAHA, alltså skolan idag har varit helt underbar!! Det var bara Emily och jag från vårat "gäng"  som var i skolan idag, och vi hade det så jäkla roligt! Vi var riktigt flummiga efter lunch. Herregud asså!
iallfall, dagen började med smörgåstårtor och jag och Emily gjorde kött och skinktårta. Det gick bra i början, men när vi skulle lägga på alla lager med en rinnande sås så blev det inte lika bra som vi hade trott. Men till slut funkade det! Bara att täcka med gröslök runt om så syns det inte! Haha.

Efter lunchen iallafall... Vi gick ut och satte oss på en bänk i solen och pratade för att sedan gå in och förbereda glass tills imorgon! Det var då flummandet startade, herregud vad vi höll på! "Juste, det var det här vi skulle göra!", vi höll på med den där glassmeten från klockan halv ett till halv två... Ojojoj!

Mamma hämtade mig efter skolan för att ta med mig och smörgåstårtan hem. Åkte sedan till Globen och köpte lite grejer från Apoteket bl.a. brun utan sol till mig (ssssschhhh!) och sedan körde jag hem!
Igentligen skulle jag överaska Henrik att han skulle komma hit och bli bjuden på det och glass men han skulle tydligen på någon kurs med jobbet så han slutar inte förns 9 ikväll... Så himla surt!!!!!!!!

Mormor,morfar och mamma tyckte att det var JÄTTEGOD, tyvärr så äter jag inte smörgåstårtor så jag vet inte hur den smakar. Men tydligen så smakade den gott!
Jag och David åt min favoriträtt:
- Stekt köttfärs som man häller i chili & paprika cremé freich
- Sedan tar man tacobröd (mjuka) och lägger i köttfärsen.
- Lägger de i form med ost på och in i ugnen i 5 min på 220 grader.
MUMS!

Smörgåstårtan (Från inte riktigt klar till klar!):




Flumandet:

Kommentarer
Emmi

HHAHAHAHAHAHA, denna dagen var fan en av de bästa!! Så sjukt kul vi hade de tillsammans ! <3



Blogg: http://philippous.blogg.se/
2009-05-14 @ 19:54:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback