SKOLAN

Datum & tid: 2009-05-25 - 13:52:23 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Idag var det då skola... På samhälle gjorde jag och Carro som hade någonting med ekonomi att göra och jag och Carro hade temat relation. Hmm, men jag hann skriva ett halvt A4a iallafall.
Efter det var det lunch, var verkligen inte hungrig men smakade, inte mycket jag åt! Gick sedan ut i solen en kortis, så himla skönt!
Sedan var det dags för Naturkunskap där vi fick reda  på betygen och lämnade tillbaka böcker. Så nu har jag lämnat in alla böcker och slängt alla onödiga papper! SKÖNT.

Nu sitter jag hemma och väntar på att tiden ska gå tills jag ska åka och köra på bilskolan. Ska vara där vid 15.00 och efter det ska jag möta upp Carro och ev Emily för att kolla på ett tatueringsställe. Har bestämt att jag ska göra något på ryggen, men vet inte vad. Därför ska jag gå dit och få lite insperation för att göra något eget. Kul!! :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback